mardi 10 février 2009

FAMOUS GIRLS!!!!


I don't know about you.. but I know for sure that I like famous girls.
I also have this thing for girls who wear Famous..
And if you're a girl who likes famous.. there a good chances that I'll like you!

Je ne sais pas pour vous... mais je sais que pour ma part, j'aime les Famous Girls.
J'aime aussi celles qui portent du Famous.
Si tu es une fille qui aime Famous... il y a des bonnes chances que je t'aime bien aussi!


check out all the brand new FAMOUS STARS AND STRAPS t-shirts we got today..
sorry boys.. these ones are for girls only
they are available as we speak!!!

Va voir nos tout nouveaux t-shirts FAMOUS STARS AND STRAPS qu'on a eu aujourd'hui...
Désolé les gars... ceux-là sont uniquement pour les filles et ils sont disponibles en ce moment même!!!


Aucun commentaire: